Besplatna dostava od 70,00 €
Sigurna kupovina
Idosell security badge

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

§ 1. Definicije

  1. Pravilnik – ovaj Pravilnik kojim se propisuju pravila za sklapanje ugovora o prodaji na daljinu putem Internet trgovine, pravila za izvršavanje tih ugovora, prava i obveze ugovornih strana u ugovoru o prodaji na daljinu te pravila za postupanje po pritužbama. U području usluga koje se pružaju elektroničkim putem Pravilnik su odnosno propisi iz čl. 8. Zakona o pružanju elektroničkih usluga.
  2. Klijent - potpuno poslovno sposobna fizička osoba, pravna osoba ili organizacijska jedinica bez pravne osobnosti kojoj zakon priznaje poslovnu sposobnost koja s Prodavateljem sklapa ugovor o prodaji na daljinu.
  3. Potrošač - fizička osoba koja s poduzetnikom obavlja pravni posao koji nije u neposrednoj vezi s njegovom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću.
  4. Individualni poduzetnik- fizička osoba koja sklopi Ugovor o prodaji na daljinu izravno vezan uz njezinu djelatnost, kada iz sadržaja ovog ugovora proizlazi da za tu osobu nema profesionalnu narav, a koja proizlazi osobito iz predmeta njezine poslovne djelatnosti, stavljene na raspolaganje na temelju odredbi o Središnjem registru i poslovnim informacijama.
  5. Poduzetnik - fizička osoba, pravna osoba ili organizacijska jedinica koja nije pravna osoba, kojoj je zakonom priznata poslovna sposobnost, koja u svoje ime obavlja djelatnost ili djelatnost.
  6. Prodavač:
    Natan Trade d.o.o.,
    tel. 0976588371,
    dekoranohr1@gmail.com,
    OIB 11714719408.
  7. Adresa sjedišta Prodavatelja:
    Put Muline 23A,
    21220 Trogir.
  8. Internetska trgovina - web stranica koju vodi Prodavatelj, dostupna na sljedećim adresama: **https://dekorano.hr **putem koje Kupac može dobiti informacije o Robi i njenoj dostupnosti te kupiti Robu ili naručiti pružanje usluge.
  9. Ugovor o prodaji na daljinu – ugovor o prodaji Robe, sklopljen putem Internetske trgovine.
  10. Roba - pokretnina koju Kupac može kupiti u Internet trgovini.
  11. Digitalna usluga – usluga koja Potrošaču omogućuje:
    1. stvaranje, obrada, pohrana ili pristup podacima u digitalnom obliku;
    2. zajedničko korištenje podataka u digitalnom obliku koje je poslao ili generirao Potrošač ili
    3. drugi korisnici ove usluge;
  12. Digitalni sadržaj - podaci proizvedeni i isporučeni u digitalnom obliku.
  13. Politika privatnosti i kolačići internetske trgovine - dokument koji specificira detaljna pravila za obradu osobnih podataka i korištenje kolačića. Pravila o privatnosti i kolačićima dostupna je na https://dekorano.hr/scr-privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Trajni medij - označava materijal ili alat koji Kupcu ili Prodavatelju omogućuje pohranjivanje informacija upućenih njemu osobno, na način koji omogućuje pristup informacijama u budućnosti u vremenskom razdoblju koje odgovara namjeni za koju se ti podaci koriste i koji omogućuje da se pohranjene informacije reproduciraju nepromijenjene, posebice elektroničkom poštom.
  15. Elektronička narudžbenica - elektronički postupak za narudžbu koju Prodavatelj stavlja na raspolaganje Kupcu.
  16. Elektronički obrazac za povrat - elektronički postupak za povrat koji Prodavatelj stavlja na raspolaganje Kupcu; dostupno na https://dekorano.hr/returns-open.php.
  17. Elektronički obrazac za reklamaciju - elektronički postupak za reklamaciju koji Prodavatelj stavlja na raspolaganje Kupcu; dostupno na https://dekorano.hr/rma-open.php.
  18. Slanje narudžbe - potvrda narudžbe klikom na gumb "Naručujem i plaćam", tretira se kao podnošenje obvezujuće izjave Kupca za sklapanje Ugovora o prodaji na daljinu s Prodavateljem.
  19. Račun - skup podataka pohranjenih u Internet trgovini i ICT sustavu Prodavatelja o pojedinom Kupcu i njegovim narudžbama te sklopljenim Ugovorima o prodaji na daljinu, pomoću kojih Kupac može vršiti narudžbe, kao i otkazivati ​​ili uređivati ​​i sklapati Ugovore o prodaji na odgovarajućoj vremenskoj udaljenosti.

§ 2. Opće odredbe

  1. Vrste i opseg usluga koje se pružaju elektroničkim putem:
    1. sklapanje Ugovora o online prodaji – u sklopu Robe koja se prodaje u Internet trgovini,
    2. pravila za registraciju i korištenje Računa u sklopu Internet trgovine,
    3. dodavanje mišljenja, komentara i ocjena - kupac može dodati mišljenje ili komentar svojoj narudžbi,
    4. slanje e-mailova u kojima Prodavatelj potvrđuje primitak narudžbe, eventualni primitak uplate, prihvaćanje narudžbe na izvršenje.
  2. Korištenje Internet trgovine moguće je pod uvjetom da informatički sustav koji koristi Kupac
  3. Ponude Dekorano.hr nisu obvezujuće te se imaju tumačiti kao poziv kupcu da dostavi ponudu.
    Narudžba kupca putem www.dekorano.hr ima značaj ponude učinjene Natan Trade d.o.o. za sklapanje kupoprodajnog ugovora.
  4. Zaključenjem narudžbe kupac podnosi obvezujuću ponudu za kupnju proizvoda te ujedno potvrđuje da prihvaća Opće uvjete važeće u trenutku narudžbe te da je upoznat s njihovim sadržajem, kao i s pravilima o zaštiti podataka.
  5. Kako bi se osigurala sigurnost prijenosa poruka i podataka u vezi s pruženim uslugama, Internet trgovina poduzima tehničke i organizacijske mjere primjerene stupnju sigurnosti pruženih usluga, posebice mjere za sprječavanje stjecanja i izmjene neovlaštenim osobama. osobe osobnih podataka poslanih na internetu.

§ 3. Narudžbe

  1. Narudžbu u Internet trgovini moguće je izvršiti putem Računa ili odabrati opciju kupnje bez registracije, u kojem slučaju se kreira interni račun na temelju kojeg Kupac može kreirati Račun. Interni račun se održava dok se podaci ne izbrišu iz sustava ili dok se Račun ne blokira.
  2. Narudžba kupca putem www.dekorano.hr ima značaj ponude učinjene Natan Trade d.o.o. za sklapanje kupoprodajnog ugovora.
    Zaključenjem narudžbe kupac podnosi obvezujuću ponudu za kupnju proizvoda te ujedno potvrđuje da prihvaća Opće uvjete važeće u trenutku narudžbe te da je upoznat s njihovim sadržajem, kao i s pravilima o zaštiti podataka.
  3. Kupnja se obavlja ispunjavanjem Elektronske narudžbenice dostupne na web stranici Internet trgovine. Odabir naručene Robe vrši se dodavanjem iste u košaricu. Elektronička narudžbenica navodi i.a. koju Robu, po kojoj cijeni i u kojim količinama Kupac želi naručiti na mjesto koje je naveo. Kupac poduzima odgovarajuće tehničke korake na temelju prikazanih poruka.
  4. Nakon što Kupac unese sve potrebne podatke, prikazat će se sažetak narudžbe. Sažetak narudžbe će sadržavati podatke o: podacima koji identificiraju Prodavatelja, predmetu narudžbe, jediničnoj i ukupnoj cijeni naručene Robe, uključujući troškove dostave i ostale troškove ako postoje, odabranom načinu plaćanja, odabranom načinu dostave. , vrijeme isporuke i troškovi.
  5. Za predaju Narudžbe potrebno je unijeti osobne podatke koji su označeni kao obvezni u Elektronskoj narudžbenici, prihvatiti sadržaj Pravilnika, poslati narudžbu pritiskom na gumb "Naručujem i plaćam".
    1. Slanje elektroničke narudžbenice od strane Kupca obvezujuća je izjava volje za sklapanje Ugovora o prodaji na daljinu, sukladno ovom Pravilniku.
    2. Kupoprodajni ugovor na daljinu smatra se sklopljenim u trenutku prihvaćanja elektroničke narudžbe od strane Prodavatelja, što potvrđuje prikazivanjem poruke Kupcu kojom se potvrđuje prihvaćanje narudžbe i navođenjem njenog broja.
    3. Nakon sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu, Kupac e-poštom prima potvrdu izvršene narudžbe koja sadrži: potvrdu narudžbe i konačnu potvrdu svih bitnih elemenata Narudžbe i općih uvjeta sklopljenog Ugovora o prodaji na daljinu, podacima o Prodavatelju, odgovornosti Prodavatelja za kvalitetu usluge, o uslugama koje Prodavatelj pruža nakon prodaje te o načinu i posljedicama odustajanja od ugovora.
    4. Dok Prodavatelj ne započne izvršenje narudžbe:
      1. Kupac može promijeniti svoju narudžbu korištenjem tehničkog rješenja dostupnog na web stranici Elektroničke narudžbenice i ponovnim prolaskom cijelog puta narudžbe. Promjena naloga se odvija postavljanjem novog naloga, koji zamjenjuje prethodno postavljeni. Alternativno, uplata izvršena od strane kupca se podmiruje novom narudžbom, au slučaju preplate, vraća se na bankovni račun s kojeg je izvršena uplata.
      2. Kupac može otkazati narudžbu odabirom opcije "Otkaži narudžbu" dostupne na stranici Elektronička narudžbenica.
    5. Ukoliko Kupac otkaže narudžbu, Prodavatelj vraća primljenu uplatu u roku od 3 radna dana. Povrat će se izvršiti istom metodom plaćanja koju koristi Kupac.
    6. Vrijeme obrade narudžbe je od 1 do 14 radnih dana od dana sklapanja ugovora.

§ 4. Plaćanje

  1. Online trgovina nudi mogućnost plaćanja u obliku
    pouzećem,
    kartično,
    paypalom,
    uplatom na žiro račun.
  2. Plaćanje robe moguće je izvršiti na način odabran prilikom predaje narudžbe na Elektroničkoj narudžbenici.
  3. Trenutno dostupni načini plaćanja u obliku plaćanja unaprijed u Online trgovini dostupni su na https://dekorano.hr/scr-payments.html.
  4. Isporučena roba ostaje vlasništvo Natan Trade d.o.o. do potpune uplate cijene.

§ 5. Dostava

  1. Na Elektronskoj narudžbenici Kupac odabire način dostave označavanjem izvršenog odabira.
  2. U slučaju da Kupac ne preuzme Robu, što će rezultirati povratom Robe Prodavatelju – Prodavatelj može odustati od kupoprodajnog ugovora, nakon prethodnog zahtjeva Kupca u e-mail poruci navedenoj u procesu kupnje. izvršiti ugovor. Odustajanje od ugovora se odvija dostavom izjave Kupcu u obliku e-mail poruke.
  3. Prodavatelj se prema ugovoru obvezuje isporučiti robu, a kupac preuzeti i platiti robu.
    U slučaju kršenja uvjeta ugovora, prodavatelj ima pravo zahtijevati od kupca obvezu izvršenja sklopljenog ugovora, odnosno plaćanje cijene robe i naknadu učinjenih troškova. Prodavatelj može od kupca zahtijevati naplatu nastale štete, odnosno troška kurirske dostave u oba smjera, odnosno do kupca i natrag do prodavatelja.
  4. Trenutno dostupni načini dostave u Online trgovini dostupni su na https://dekorano.hr/scr-delivery.html.

§ 6. Odustanak od ugovora - elektronički obrazac za povrat

  1. Potrošač koji je sklopio Ugovor o prodaji na daljinu može se povući iz njega u roku od 15 dana bez navođenja razloga. U slučaju odustajanja od ugovora o prodaji na daljinu – ugovor se smatra nesklopljenim.
  2. Pravo na jednostrani raskid imaju samo kupci koji su potrošači.
  3. U slučaju odustajanja od ugovora - Potrošač snosi samo izravne troškove povrata Robe.
  4. Za poštovanje roka dovoljno je poslati izjavu prije njegovog isteka.
  5. Ugovor Potrošač može jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražava svoju volju da raskine ugovor.
  6. Izjava Potrošača mora jasno izražavati volju za odustajanjem od ugovora, a posebice Potrošač može:
    1. koristite elektronički obrazac za povrat dostupan na web stranici Internet trgovine: https://dekorano.hr/returns-open.php.
    2. odustati od ugovora putem obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi ovdje.
  7. Povrat robe Kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je izjavio jednostrani raskid ugovora. Povrat uplaćenog iznosa Prodavatelj će izvršiti nakon što je roba vraćena. Kupcu će primljeni iznos kupoprodajne cijene biti vraćen na račun s kojeg je uplata izvršena ili u slučaju plaćanja pouzećem, odnosno gotovinom na račun koji dostavi pisanim putem.
  8. Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
  9. Kupac je, sukladno odredbi članka 84. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača, odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
  10. Na vraćenoj robi nema tragova korištenja i mora biti u originalnom pakiranju.
  11. Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
    - u potpunosti ispunjen ugovor o uslugama za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će - izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
    - predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora;
    - predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču;
    - predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
    - predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
    - predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.

§ 7. Reklamacija robe

  1. Natan Trade d.o.o. ne jamči za moguće razlike između fotografije proizvoda na internetskoj stranici i stvarnog izgleda samog proizvoda, odnosno ne odgovara za eventualne nenamjerne greške kod opisa proizvoda.
  2. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja, a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
  3. Kao prodavatelj Natan Trade d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
  4. Za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari Natan Trade d.o.o.kao prodavatelj ne odgovara.
  5. Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete. Ako kupac raskine ugovor o kupoprodaji radi materijalnih nedostatka proizvoda, kupac vraća proizvod Natan Trade d.o.o. na trošak Natan Trade d.o.o..
  6. Reklamacija zbog nedostatka Robe ili neusklađenosti Robe sa sklopljenim Ugovorom o prodaji na daljinu Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja o navedenom, odnosno uputiti Prodavatelju prigovor. Prodavatelj će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor na prigovor će kupcu biti poslan u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora.
  7. Prodavatelj će prihvatiti u cijelosti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
  8. U slučaju opravdanog prigovora, Kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.
  9. Pošiljku kupac može vratiti na sljedeće načine:
    - dostavom pošiljke osobno na našu adresu: Natan Trade d.o.o.., Put Cumbrijana 16, 21220 Trogir, Hrvatska; ili
    - slanjem pošiljke u poštanskom uredu; ili
    - slanjem pošiljke bilo kojom kurirskom službom.
  10. Trošak povrata ili zamjene robe po osnovi greške na proizvodu, oštećenja ili krivo isporučene robe snosi Prodavatelj.
  11. Vraćenu robu zamijenit ćemo prema želji kupca ili izvršiti povrat novca na račun. Troškove povrata i/ili zamjene robe, ako se ne radi o grešci na proizvodu, oštećenju ili krivo isporučene robe, u cijelosti snosi kupac.
  12. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati najbolju moguću uslugu za svakog kupca. Ako prilikom preuzimanja robe kupac primijeti bilo kakvo oštećenje, dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismeni putem na e-mail adresu: dekoranohr1@gmail.com .

§ 8. Podnošenje pisanog prigovora

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača (''Narodne novine, br. 41/14, 110/15), obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se može podnijeti pismenim putem na adresu: Natan Trade d.o.o., Put Cumbrijana 16, 21220 Trogir, Hrvatska ili na e-mail adresu: dekoranohr1@gmail.com.

§ 9. Intelektualno vlasništvo

  1. Kupac izjavljuje da nema nikakva prava, uključujući autorska ili srodna prava na Recenzije i izjave koje je objavio, osim prava korištenja Internetske trgovine na način naveden u Pravilniku. Kupac nema pravo na bilo kakvo snimanje, reprodukciju, dijeljenje, objavljivanje ili širenje sadržaja, osim ako takvo dopuštenje proizlazi iz zakona ili Pravilnika.
  2. Kupac nema pravo na zadiranje u sadržaj, a posebice nema pravo zadirati u sadržaj, strukturu, formu, grafiku, mehanizam rada ili druge elemente Internet trgovine.

§ 10. Završne odredbe

  1. Na ugovorni odnos nastao kupnjom putem Dekorano.hr online shopa primjenjuje se hrvatsko pravo, isključujući Konvenciju Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe i pravila o određivanju mjerodavnog prava. Jezik ugovora je hrvatski.
  2. Potrošač i trgovac nastojat će sve eventualne sporove riješiti mirnim putem i dogovorom, a u slučaju spora nadležan je sud u Splitu. U slučaju spora između potrošača i trgovca, potrošač može podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
  3. Rješavanje sporova vezanih uz online kupnju moguće je i putem Europske platforme za internetsko rješavanje sporova koju pruža Europska komisija, a koja je dostupna preko sljedeće poveznice: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
  4. To znači da u slučaju problema vezanih uz online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način, bez uključivanja sudova, podnijeti putem gore navedene poveznice, i to na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

pixelpixel